Holiday......

Post Mortem Cameron.....

Sunday, January 30, 2011 Baby Bee 0 Comments






kak z...no...syawal and arif...cari skarf la..sejok kan
aksi lepas beli macam2...tapi aku beli tak makan
pandangan sisi...org lain steady aje..aku macam2 letak

lepas beli muffler and skarf of coz la kene malaram
ni la muke den lepas naik kete 8 jam....
First Day.....
This is going to be a long thread...kenape panjang becoz the 2 days was a blast.....pertama kali bersame2 kengkawan UMT and it was superb...mula perjalanan pukol 8 pagi..and sampai kat Cameron (CM) pukul 3 petang...tukar dua kali kete tapi jalan ni tak macam jalan tapah perak tu....singkat2 da pusing..jalan kat area gua musang ni panjang sket pusing die.....so tak la pening sangat...tapi kete jiran tetap ader yang pening2 (diva kan kene la pening2 sket) hahaha....alhamdulillah perjalanan wlu pun 2 hari ni hujan je...tetap selamat..time kasih kepada geng2 mengedik...pasal akhirnyer sampai jugak ke CM.....bile sampai ni....memula carik toilet....ahaha tapi sebelom tu..kami lalu dekat tempat org tanam sayur..lame da tak nampak org tanam sayur...tepi jalan je....and paling nampak cam real....tempat ni nampak cam kami skang kat osaka jepun tu......lori trak kecik2 tu..dahtu org dok asing2 sayur..hisy.....memang kat situ da exited da.....kami tak pbenti amik gambo pun....pasal kalau buleh nak sampai atas cepat2.....penat kan...8 hours jugak la baru nak sampai lalu gua musang ni....so bile sampai...terus pegi tanah rata...ketik2 dua tiga gambo sambil tunggu kawan no bagi kunci umah...hisy..mase ni..kami da kuar kete da.....memang org kate...CM tak sejok pun..tapi mase kami pegi...ngan ujan lagi ngan angin..memang sejok...sampai aku..terbeli pulak muffler same skarf...hahaha (alasan padahal saje nak beli) hahaha...beli macam2..aku la gelap mate...dengan sibuk carik makanan lagi...macam2 la...jenis aku kot...so lepas tu....balik umah...masak2.....aku beli asparagus..masak goreng belacan..sedap la..teringat makan kat alor....dahtu ....malam...tak pegi mane la..pasal aku da kepenatan...dorang jalan2 g...tapi aku.....terus tido..mmg penat la..hahaha


2nd Day.....

ok..harini kiterang pegi ladang teh...stoberi park then shopping kat pasar die..this was where i spends a lot of money..pukol 3petang baru kiterang turun.....and sampai umah masing2 pukol 11....perasaan dalam hati..berbunga2...at last...i did what I am supposed to do...berehat...and thanks to kengkawan yang same2 pegi tu....lain kali kite plan next trip lak....melaka ke......genting kee.. haaha best2...seronok...






You Might Also Like

0 comments: