Bersukan...suke bersukan

Wednesday, January 12, 2011 Baby Bee 0 Comments

Lately..kalo bukak emel opish..asik2 org masok pertandingan tu..org masuk pertandingan ni....aku pulak ..just stuck je kat opish...hahaha..kalu men bola jaring..memang "fall" la..den mane leh..tapi kalo men catur ke dart ke..ape2 la yang ringan2..insyallah...ahaha so berbalik pada cite bersukan ni.ujong tawon lepas..den penah la suarakan hasrat nak berjogging...tapi aduhai...tak jadik lak..munkin kerana malas atau pasal..aku belom beli kasot sukan(boleh terima ke alasan tu)...tapi sebenarnya pasal...bile tepat je pukol 4.45pm...kene balik keje..hati da berbunga2 nak balik umah..nengok tv kee..main internet ke..ape2 yang tak melibatkan keje..minda aku da switch off da...kenape ntah..ni dulu ex-opis mate aku ajor...die kate ape2 pun..jgn bawak kije balik ke rumah..bcoz mesti ko down punye....mmg aku bile jumpe en hubby tutup je pintu kete..bebual pasal ape keje buat tadi..lepas tu..terus aku diam aje.....n pikir pasal rumah pulak la....hahaha..bersukan ni...aritu ader nampak org nak buat exercise Tai chi....ingat nak follow...tapi alih2 tak boleh...jauh beno...takkan nak pegi umt gak kalau nak ber senam...sejam perjalanan...so hopefully dapat la aku pindah dekat sikit...senan laaa nak turun sane...ye la...kene carik aktiviti kan.....takkan duduk aje...aku still lagi mencari2 aktiviti yang aku leh buat...ye la...mase aku tulis notes ni.....aku baru separoh tulis dahtu sambung pulak buat Press Release...dahtu alih2....tolong pulak buat goodies bag untuk jom masok u...so last2 takde ape nak buat.........tapi takpe la...idea da takde nak menaip..hopefully besok aku still melangkah untuk bersukan....


P/s; menungu2 bile sukan sofbol nak diperkenalkan...konfem aku masok..

You Might Also Like

0 comments: