In A midst of Despair

Thursday, January 12, 2012 Baby Bee 0 Comments

Harini macam hari-hari lain...yang takde spark pun....sibuk pun tidak..sibuk mencari lagu aje ader lah....sebabnyer opis aku nak nyanyi koir ....hahaa ..dulu mase sekolah ..aku selalu join koir..tapi semua cikgu yang aturkan..aku tak tau rupenyer susah jugak menyanyi koir ni...halih2 ..dibidan terjun kan pulak jadi sound man plus conductor(masih berharap bapak kantor yang mengetuai la) aku tanak...bio di belakang tabir je macam biase....tapi harini mood sedikit spoil arr pasal so many things happen..and I wish that this would not be like this .....tapi abaikan aje la..malas nak bercerita..buat bengkak hati je....memang bengkak pun..lagi2 la kene prepare pulak.....tapi sabor je la...macam lagu kiterang nak pulun pilih petang ni..Hitam putih kehidupan....gini la idup.....and macam kate amirul kat lestari kene redho pada takdir..munkin harini takdir aku ni kot..sebab tu aku rase nak marah je....nasib baik la..en hubby da bagi sumething...hahaha time kasih en hubby....munkin aku buat thread ni sebab aku jarang2 kabo bende ni kot..so hari ni (walaupun aku tak nampak die pakai ape) En hubby saye mmg terhemsemmest untuk aku arini (hahaha poyos) tapi ape2 pun en hubby ..wlu pun kadang2 (opss selalu) kite gadoh tapi at the end of the day.....u are meant for me....(macam takdir la kan) redho and bahagia bersama for 3 years.....wlaupun nanti kami tua berkerepot..en hubby tetap akan pegang tangan saye bile nak lintas jalan kang...(ye ke?) hopefully.....

You Might Also Like

0 comments: