Pre Partum Depression on Moolah

Sunday, January 15, 2012 Baby Bee 0 Comments

15th of January 2011...maknanye...lagi lebey kurang the same amount I am going to fly away....macam da selalu je cerita...tapi belom ader lagi yang dielaborate kot....takde yang dedicated to Bandung..as you all know...aku nak pegi sangat bandung ni..sejak dengar cerita tahun 2008 lagi..camtu punyer lame la aku nak pegi....bukan la saje je...sebab orang da pegi..nak jugak pegi kan..tapi bile nengok prices2 travel agents ni berterabor takot la..hahaha ye la semua ribu2....aku pulak seperti biase....last year aku pegi sabah n sarawak semuanyer berbajet..so takkan la nak kopakkan poket sendiri......(which yang da nak rabak ni) ok....so this time sebagai ketua geng 3 orang...aku da bagi manyak tips da...kiterang beli tiket 369 - 459 dahtu bilik sorang kene bayo 200..so total 600 je....half of wat the travels peoples suh bayar..n baki ni....ape lagi .....membeli belah la...the truth is....this vacations is wrong timing la....Bulan 1 bulan hampehs..mase ni nak bayo insurans kete...yuran pengajian....n pegi bandung....(huiks ..bole ke? ) alaaaa....senang je..beli yang mane patot...ala kadar....julai pegi lagi..bawak mama n lin n dekla.....janji aku....insyallah kalau ader rezki......so persoalannyer...kat mane ape aku nak beli kat bandung tu...umumnyeer sebab plus size aku ni..maybe aku takde la berminat sangat nak beli t shirt kalau tak muat....munkin aku carikkan la en hubby sepasang dua......untuk mama ...(she asked for pillow case) which is so inexpensive..tapi kalau tak cantik malas la nak beli....lagipun nanti nak bawak lagi....kain for kawan2 yang da kirim..for my own self..I am not sure la..takkan pegi tempat gitu tanak beli..and I am impulsive buyer..konfem aku beli merapu..camne nak kawal diri ek..aku nak carik inner tudung yang aku nampak org sane pakai..cantik jugak kalau nak pakai pegi keje....kain pasang ni..nak beli ke tidak ek...telekong pun aku tanak beli..sebab ain da belikan...ape2 pun ...munkin aku beli sikit je la..yang perlu2....sebab at the end of the day..lepas balik bandung..you still have to survive for so long of a time and it breaks my hearts if I can't survive....February is the moment to be shock bout what life could gives you....and I most probably don't need to have any new surprise..all the emotions lately just rattles my hearts.....anyway thanks mama...for off setting the payment mode for me...really appreciate it..hahahah ...love u mom..and miss home so much.......

You Might Also Like

0 comments: