Kuatnye Saya Nengok Orang Perempuan Di Sekeliling Saya

Wednesday, January 18, 2012 Baby Bee 0 Comments

Tajuk entri ni mengusik kalbu........sangat2 membawak kelukaan kot..dalam2 kesenduan...petangni...(keje ado..tapi aku malas nak buat) aku bace blog Abby Abadi..hahaha...terjumpe .....hadoi...sedey arr blog die...memang la aku pun tatau la kalau aku berhadapan ngan situasi gitu......macamane ek..cabaran n cabaran lagi...hadoi...sebenarnyer bukan die je..macam2 dugaan orang perempuan ni...kalau belom kawin....mulut org tu tak sudah2 dok tanye bende sama...bile nak kawen..umor da berape tu...tak reti2 nak kawen ke.....suke hati dorang la...bile pun...tu Jodoh bukan mulut2 yang dok cakap ni yang bertanggungjawab...tapi Allah yang tentukan.....kite ni sampai bile la ek...same je...bile kite ader anak....kite ader adik beradik..kite tetap akan cakap pasal orang...cakap kadang2 kalau da tak tahan takpe la......tapi kalau bende2 sensitif tentang jodoh tentang anak...orang yang berkata2 tu sedar tak...satu mase nanti anak die membesar....kalau anak die yang tak kawen...camne die nak tutup muka die...kalau anak die tak mampu lagi nak ader anak lepas bertahun2 kawen macamane.....kadang2 kite tak sedar kite melukakan hati orang sekaligus membuat dosa tanpa sedar....memang la kadang2 hidup kite da cukup bahagia...da semua ada....tapi ye la...jangan la cakap pasal hidup orang yang belum sempurna tu...(aku la salah sorang) kecik ati orang tu..hahah anyway..munkin bile da sampai ke umur akhir 20 an ni..aku sensitif kot..tapi life must go on..wlupun orang asik cakap je ...hahaha..ok la..tak boleh nak consentrate da....


Barang haku order online da sampei..hahahah                                                                                                                                                              

You Might Also Like

0 comments: