Betul ke berita hari pertama tahun 2012 ni

Sunday, January 01, 2012 Baby Bee 0 Comments

Selamat Tahun Baru iouls..hahahaha.......aku ader berita best nak cerita..berita yang pagi2 da buat aku senyum...ala masuk tahun baru kene tolak dulu masalah ke tepi..tensi2 ni kite pikir nanti..sebab kalu pikir sekarang nant bersarang kepala tuh..SBPA...tade kene mengena pun ngan aku yang keje kontrak ni...hahaha...tapi excited aku..sebagai kakitangan gomen ni....sebab kontrak terus serap je..tapi berita yang buat aku lagi terasa hepi tu..betol ke tahun ni 2 kali naik gaji...orang tetap....naik bulan jan..lepas tu tangga pergerakan gaji naik sekali lagi bulan april...tapi sebab aku bukan tetap...n kontrak aku habis bulan 2 ni... kalau sambung kontrak naik gaji lagi sekali ke? hahaha betol ke betol ke? hahaaha ..kalau betol..ya allah murah betol rezki ...tapi aku tak sure lagi ni..tanye orang pun..semua orang kate nak setelkan yang tetap dulu..ye la kami paham kontrak ni sape la kan..tapi tak kerana kami yang kontrak ni...(yang rajin disebabkan kami takot tak sambung kontrak) hahaha ....takpe la..ape2 pun ujung bulan ni nak pakai duit yang amat banyak....untuk yuran pengajian..kalau rezki tu memang betol..weee ..boleh lebey dan berlebey skali...hahah ok la..itu aje nak tulis tamo tulis panjang2 pasal awal2 bulan kan..hari pertama tahun baru 2012 ni tak boleh berceramah lebih2..hahah nanti pening kepala seyh

You Might Also Like

0 comments: