Demam oh Demam

Friday, April 01, 2011 Baby Bee 0 Comments

bile ntah nak baik demam.....dah 2 minggu dah..skang ni bukan demam je...tapi lebey kepada saket tekak..tonsil bengkak..demam takde la sangat....kdg2 aku tak paham la tonsil ni..penyakit keturunan ke ape...sampai aku terbukak notes..practically 3 month mesti aku nak demam.......ader la penah aku pegi doktor...dulu2la die suruh operate je..tapi memandangkan aku memang penakot takde nyer aku biorkan je gitu..makan ubat je..dahtu kalo demam aku tak buleh makan ubat panadol pulak...alergic...makan je batok2 semput...ape ke hal nyer la..bile aku cakap alergic...even doctor pun macma mengeluh..nak buat camne..dah tak buleh means tak buleh la...ape pulak laaa nak kate ape2 kan...so rite now today...friday still aku demam....semalam satu malam tekak saket tak buleh tido..hahahaha alasan la tu..skang ni selalu tido awal kepenatan....ari cuti ni ingat nak jalan2...petang nanti kot...ke besok ke..kan besok ader event...hahaha...event oh event..mood aku kat keje...sibuk..bukan la sibuk sampai tak bukak fb..bukan je...tapi aku tak duduk je la...keje semua da siap...susah aku nak pahamkan orang keje aku bukan same macam diorang..tapi takpe la...hanya allah je tau aku buat keje atau tak..orang lain nak judge tu mulut die...manusia banyak yang hati busok....hahahaah...lagi pun harini jumaat...minggu depan ari rabu....aku dah pun berlepas pegi sabah...harap2 pagi naik flight tu cuaca ok...aku tak suke delay flight..susah...pasal waktu tu kejap2 je....

You Might Also Like

0 comments: