1st Round....ting ting ting

Tuesday, April 05, 2011 Baby Bee 0 Comments

Tadi aku baru je habis buat speaking test Malaysian University English Test (MUET) ....pertama kali yaerk......hahaha pada umur 28 tahun ni...ntah kejadah ape yang menghantui kepala ni sampai aku tersanggup amik exam ni..and yang paling best..bile daftar2...aku la yang paling tua selama 3 hari ni..aku yang tua skali...ader penghujung 80an...pengawal 90an...kelaka je....tup2 tengah nak tunggu giliran aderorang tanye aku soalan

Bee : Baru habis spm ke dik?

X : eh tak la....tengah belajar kat u...ni da kali ke bape ntah buat...
baru lepas spm ke adek?

Bee : eh tak laa...dah tua baru nak amik MUEt

hahaah..memalukanyer la...aku da pakai mekap seinci tebal..harini aku siap pakai mascara..kepit bulu mate...pakai eye shadow cam burung hantu siang hari..ader lagi orang kate aku lepas spm...10 tahun yang lepas mmg aku lepas spm...munkin arini kelainan aku pegi letak brooch bunga kat kepala..munkin nampak muda gamok nyer...kepada adek tu....den da tuo dah...kawen pun da dua tahun..mujur je takde g urat putus pasal lom ader anak..munkin kalo ader anak..nampak tua kot..hahahaha...so nak cite la mase muet tu..aku dedicated 1 pages ni..pasal ape..pasal aku tunggu 2 jam...bile masok dalam tu soalan senang je...tanye pasal fast food tapi blank..aku pun goreng da goreng...kite nengok la..goreng tu menjadi ke tak...nengok keputusan nanti..kalo dpt band ok..ke tak ok aku bitau..jeng jeng jeng....2 weeks lagi aku kene amik reading listening and writing test..hopefully leh la..malas nak repeat..kalo fail malas nak amik g...


p/s malas nak tulis..hp ilang..time nak kemas barang macam2l a nak ilang..menci....cik bee oi jgn la jadi pelupe sgt....

You Might Also Like

0 comments: