MasterChef Malaysia

Saturday, April 02, 2011 Baby Bee 0 Comments


Have you heard it....masterchef is coming to malaysia....hahaha best....baru la buleh nengok bakat2 terpendam...masterchef ni da dibuat kat US and Australia..tak sangka pulak alih2 kat mesia pun buat...sebenarnyer kalu kite nengok2..penah tak kite makan makanan sedap sangat...tapi bukanyer chef yang buat..orang biasa je..kadang2 makcik tepi jalan aje...tapi memang sedap....aku percaya..bile rancangan ni da dibuat kat mesia baru la kita tau bakat terpendam org mesia ni.....pd aku nak carik makanan sedap bukan kat dalam kedai yang mahal...tapi kedai2 biase yang mempunyai tukang masak yang extravagant..kadang2 memang aku tak nafikan la..makan di restoran mewah makanan die lain dari makanan biasa....tapi aku ni tekak org mesia....tekak yang makan sambal belacan..so aku rase sangat2 penting la kalao kita kekal kan aje la segala yang kita ada ni....hopefully the Malaysia Masterchef will be a hit story..tak buleh tulis lame2....hahahaha pasal nak nengok AF kejap g....wlu pun da tahun ke 9....aku tetap peminat setia walaupun sekarang ni aku tak sokong sape2..hehehe....ingat lagi mase masterchef us..aku punyer la suke..and aku sgt lagi suke bile whitney yang menang..lepas tu alih2 ader masterchef aussie ..pun best..hisy tak sabar nak nengok sape pulak menang masterchef mesia


You Might Also Like

0 comments: