Projek "P"

Percubaan Pertama Krew Rakaman PKK

Wednesday, April 20, 2011 Baby Bee 0 Comments


Bangga rasenyer nak bercerita pasal topik ni.....bukan bangga sebab krew kami ni pro..tapi sebab berjaya memecahkan tradisi...pertama kali....krew ni berjaya la..hahaha...percubaan pertama...maybe dengan nengok gambo kat atas tu tau kot bertapa berkobar2 neyr nak buat..tadik mase shooting tu..aku da testing2..memang la kalo ikotkan aku bukanla calon yang sesuai pun nak jadi presenter..saiz aku tambah lagi 30% kalo dalam tv...tapi kalo takde bajet..amik aje la muke aku pun...pedulik ape aku..hahaha..sebenarnyer percubaan ni akan build up the self confident..dan mencantikkan lagi resume..of coz la bukan perfect....mmg la tu..kan kite ni takde pengalaman..tapi aku nak ucapkan tahniah kepada krew seksyen media...terlibat secara lansung atau idop....pasal semua kelima2 tu main peranan...so kalo tak kerana kami yang keje kat luar and takde back up dari org keje dalam opis..sape la kami..insyallah plan die...awal mei ni...pegi shoot kat kedah and penang lak...aku dahla tak penah pegi..teruja nak pegi satu hal..teruja pasal nak shoot lagi satu hal..sementara takde ape2 ni...bio la berenti kat sini...kami2 semua da banyak idea da dalam kepala..cume tak keluarkan lagi je..insyallah kalo ader nanti terjelas la..ape matlamatnyer buat semua ni...pasal kami nak buat video korporat..hehehe...

You Might Also Like

0 comments: