Where Am I right now

Tuesday, April 19, 2011 Baby Bee 0 Comments

It seems that my body has detached from my mind..kepala aku ntah merewang kemane ntah..tapi badan ni ader kat opish ni..haha kelaka sey..tak paham aku.....munkin sebab nyer bulan april ni bulan sibuk...setiap minggu ader je agenda..mula ngan pegi sabah...lpas tu balik johor....dahtu pegi kursus and event kat kl..seminggu berehat..minggu ni kat opis...tapi penuh ngan planning untuk minggu depan..next week kene siap sedia untuk event kat kl bicara buku..and selamat pagi malaysia kalo jadik....sememangnyer aku bz..sebab tu la..aku sentiasa plan something up ahead..macam plan nak pegi bercuti.mesti orang kate..asik2 cuti..ala dalam mesia ape sangat la cuti pun..bukan mahal pun..bukan macam pegi jauh2 pun..lagipun peluang gini la aku carik untuk habiskan masa aku..bile bercuti..of course hp tak boleh tutup pasal event penuh..tapi at least I am not in the office..tak perlu dengar hiruk pikuk opis bergetar2..hahaha ....bergetar2 tau beb.....kdg2 berhantu sampai balik umah pun masih lagi terasar kebisingan die..bukan tak suke..tapi org cam aku..yang da terbiasa dengan tak sibuk.akan jadi kompius kalu sibuk..tapi aku syg keje ni..wlu pun kdg2 ader raser tertekan..kalau rezki aku sampai ke akhir hayat pun aku tetap dekat sini....awal bulan mei dapat pegi penang ngan kedah plak..kan ke best tu...last2 satu mesia aku da round da beb...june pegi swak ngan cik neng.....nak pegi luar negara takde harapan da..hahahaa itu la tak bayo g ptptn..tapi takpe la..by end of the year aku pastikan sket2 pun aku da mule bayo..hehehe..mood sekarang..habiskan buat artikel mou..dahtu proceed with other things la pulak..chaiyok bee..sepak sket pipi ni kalo lalai sgt.hahaha

You Might Also Like

0 comments: