New Year Resolutions Good bye 2011 and Hello 2012

Saturday, December 31, 2011 Baby Bee 0 Comments

31st of December 2011...hari terakhir ni.....besok da masuk tahun 2012...sekejap je tahun ni...agaknyer sebab tahun ni sibuk sangat sampai tak perasan yang dah nak masuk tahun 2012 da...tapi ok la...macam2 aku buat tahun ni...walaupun tak banyak dari segi apa yang aku nak idamkan tercapai...tapi macam2 jugak la aku dah berjaya buat...munkin yang paling aku rase sangat adalah keputusan aku untuk sambung belajar semula..walaupun pjj je...ramai sgt yang cerita keburukan pjj ni..orang kate itu kate ini...tapi ye la itu je opsyen aku ade...takkan tanak keje kot...good news..keputusan final sem da keluar.....keputusan baik..hahaha ok la untuk aku yang buat assignment semula last minit..bace buku tapi soalan tak keluar..what do u expect...tapi takpe ....sem 2 buat elok lagi..hahahahah tapi nasib tak teruk..berbaloi jugak aku bersengkak2 mate studi..okay this year memang la macam2 jugak aku dah buat..satu daripadanya..tak percaya aku banyak organize event kat mhi and buat macam2 la jugak...ader jugak aku terkilan..handle lawatan sambil belajar pegi jakarta bandung tapi tak boleh pegi sebab ptptn aku sangkot..tapi tak risau mane la..sebabnyer....ptptn aku da setel..skang ni cume nak kene buat komitment je tiap2 bulan byar..and sejak dari tau da boleh keluar negara 2 kali da aku pegi melepak kat singapore....so ok la tu kan...bulan 2 ni bandung pulak..hahahah .....bes kan..dalam tak boleh keluar negara...tahun ni aku dapat pegi Sabah, Serawak, Pulau Pinang, Kedah, Perlis....so kira mcam 1 Msia aku da round..alhamdulillah rezki kan..itu la.....ader jugak yang belum tercapai....tapi baru2 ni aku ader beli android..memang la....die tak se trendy i pad..tapi ok la takat nak main game tu..hahahah....so tahun 2012...nak sambung wishlish 2011 yang tak dapat beli..tapi tahun ni nak berbelanja bijak...nak simpan duit..nak bayar utang and nak belajar lagi jadi student yang baik..hhehehe..liege tu kadang2 buat kite pening tapi that's life lagi makin tambah umur lagi la makan matured kan..the truth is..ultimate dreams is going to London...boleh ke tahun depan? kalau boleh alhamdulillah kalau tak boleh carik yang boleh dulu la... i phone 4 (maybe), Nikon J1 (perhaps), honeymoon in Bali (obviously), getting heatlhier and pandai belajar berenang (cite2 terulung) hehehe..what ever it is....mulakan tahun 2012 ni dengan sejuta harapan n hopefully some of it will come true..weee....tak sabar nak melangkah ke tahun 2012 ni....rezki en hubby n i makin bertambah and hopefully tahun depan kami dpt beli umah sendiri pulak hehehehe.....I will not miss 2011 coz I did so many things this year and 2012 I will endure all the challenges up ahead..hahahahha

You Might Also Like

0 comments: