December Wraps Up

Sunday, December 25, 2011 Baby Bee 0 Comments





First of all aku nak wish Selamat Hari Krismas la pada sape2 yang menyambut......bukan aku yang sambut tapi lebey kepada kite ni duduk dalam mesia..berbilang kaum..kite patot menghargai setiap perayaan yang ada tanpa lupe sape kite ni...aku rase ramai yang balik kampung ni..aku pun baru2 ni cube2 nak balik kampung..tapi tidak berjaya ek...aku tunggu pukul 8 sampai 1 jam beratur bawak beg Deuter aku yang berat cam batu.....macam2 aku sogokkan pasal konon2 malas nak bawak beg terhunggah punggah..hahaha bulan disember ni aku summary kan aje la..sebab dalam tak sangka memang bulan disember ni bulan susah nak berehat pun..banyak pulak keje 2....dari mula2 sampai la akhirnyer macam2 betol program...so bulan disember bulan bukan untuk berfikir....disember bulan untuk siapkan keje ...setelkan masalah semua...okay.....memang la sangat2 susah tapi biase la...dapat pulak tempahan pegi bandung dah setel....dahtu program pun berturut2...eh da macam asik ulang je...sebenarnyer tahun lepas waktu2 gini aku sempat g nak tulis wish list for 2011...tapi disebabkan skang ni aku sibuk..besok ke kl lagi..dahtu inggatkan boleh balik jb..and berehat and pegi singapore...tapi sayangnyer tak dapat..tapi takpe la...baru je aku cakap ngan bos lepas balik mhi ni..aku leh balik jb..bestnyer..alhamdulillah balik n pegi singapore bebs.....tapi tamo bitau sape2 la takot tak jadi.....haha aritu aku memang terase lagi kecewa...bukan ape...da lame tak balik jb...tak lepak ngan mama..tak release tensen...so sebab tu penting sgt aku nak balik kalini...ape2 pun..sebenarnyer bulan disember bulan penat aku...so nak menaip pun tak larat yang aku nak ...cume nak berehat n then just pikir about other things...so thats it...ill leave u with some of the pictures taken for this hectic year...azam tahun 2012.......hahaha ader da dalam kepala cume tak sempat nak berkongsi..munkin taun ni...baik jangan rancang ape2...kalau mampu buat la..baru betol kan...ini rancang2 tapi tak boleh deliver susah gak...hehehhehe

Nampak tak....aku siap ader gambo ngan Najwa Latif pun ader hahaha ....best kan tapi sibuk la bebs ..hahahah ntah ape2 ..life at the end oF december just tormented me and makes me more and more stress out about life.....

You Might Also Like

0 comments: