Seminggu of biziness

Wednesday, December 14, 2011 Baby Bee 0 Comments

Mase menulis ni...aku baru je lepas balik dari mencarik2 baju dinner...makan pun belom...macam tak lapo bile dah dpt baju...tema kaler itam merah...tapi nak beli yang 1 kaler je...macam tak sesuai arr...so aku beli baju t shirt merah putih...alah..yang penting ader merah..dah la nak carik saiz2 makcik comel ni payah....pertama kali beli baju kat Debenhams...aku suke pegi sini pasal baju die trend baru and takde la mahal....baju aku beli ni ader diskaun la...aku beli baju yang aku tau..lain kali boleh pakai g..kalau suke2 beli baju yang semata2 untuk tema lain kali tak pakai rase rugi lak..haahhaa.....semalam time tengah sibuk2 berbengkel...sempat lak aku mem-book tiket..alhamdulillah destinasi yang kak d dok tanye2 tahun 2011 ni tercapai gak....aku jenis tak kisah je...yang penting aku leh jalan..tapi tahun ni mmg aku terkilan sikit..aritu buat trip untuk opis diri sendiri tak lepas...kene ikat....tapi kalini leh terbang da..aku da konfemkan kat ptptn....kat imigresen...tambah pulak..24 disember ni den nak pegi Singapore....mintak2 lepas..hahahah fuh.....kalo lepas aku post ek...ramai org pegi singapore ni..macam kacang je..tapi bese la ..aku pun nak post n bagi tips2....minggu ni sibuk....minggu yang tiap2 hari ader je program...harini besok aku kat kl...malam besok aku tibe kat tganu lak..hahah short trip untuk MHI je...pagi tadi sebelom pegi pun kelam kabut jugak..ye la pertama kali...tak penah pun handle...memang silap aku pun tak tanye betol2...kesian kawan2 kene buat lagi sekali...tapi takpe la..pengajaran..kalau aku ader sane aku setelkan ..dah takde..mase tak mengizinkan...kepala pun macam2 nak pikir.....so ntah la...even dinner pnc pun aku tak tau lagi lagu ape nak nyanyi....video tak buat lagi..memang minggu ni minggu pressure..balik besok...lusa pegi bengkel pulak...takpe la..keje kerana ape? keje kerana nak rezki halal...wlu pun kadang2 mengelat...yang pentingnyer....satu hajat dah tercapai...hahahahaha baju pun da beli..nak kasik setel besok nyer event..then balik ganu and bekerja..bulan 2 kang..2 minggu cuti..itu la yang paling penting sekali..kasi rehatkan minda....at the end of the day....kite bukan robot nak keje bagai nak rak..mujur la..aku ader team media yang sememangnya berkebolehan tambah rahim arrr...thanks kawan2..upahnyer.....aku belanje boling satu round..hahahahaha beres je..yang penting keje setel....keadaan sekarang lebih elok rasenyer..kite lebih memahami dan makin senang nak bekerja...yey....for my team.....okey sign off dulu sebab makcik bee baru nak memakan hahaha selamat malam semua

p/s : xsabo nak amik perfume yang menang contest besok...da dpt nanti leh review kan hehehe ...

You Might Also Like

0 comments: