PRODUCT REVIEWS

November Products Review

Friday, December 02, 2011 Baby Bee 0 Comments

Starting for today..I would post up review bout a lot of make up items....its not like it would suits your taste or anything just ramblings bout me using the end product....but not all of it..some of it ...aku tanak arr banyak2....penat worr nak taip...gi pulak ngah sibuk ney....so aku buat yang mane aku rase perlu je la....anyway ni untuk kongsi pengalaman je..next time org beli ke tak beli kan...hahaha gitu

Essence Khol Liquid Eye Line
aku beli ni sebab mase tu khol eyeliner Sephora aku da habis..harga rasenyer 14 inggit je kot..essence memang murah...ader produk ok ader produk tak kot....ni la satu yang tak ok...mule2 beli da kecewa pasal pen die cam marker pen kecik..ape hal...nak buat camne tu.....dahtu bile da pakai eye shadow...tak boleh kuar kaler....ape bende pulak..rasenyer aku banyak tenyeh mate arr nak pakai pen ni....so that's y aku tak recommend la untuk beli.....kalau murah pun tak longlasting tak boleh keluar nak buat ape kan......hahaha so kalau nak beli nengok2 arr sikit

2 Khiels Clay Cleanser
mase mula2 aku pegi Khiels ni die sugest yang lagi satu cleanser tapi bile tanye semula die kate sebab pores aku besar...dahla pores besar...muke lak combination skin.....bile bangun tido....minyak kat muke tu selongok..hahahaha....so itu sebabnyer aku beli la...my first purchase of khiels...dah lame dengar bende elok pasal khiels...sebenarnyer tak mahal pun....150ml bape lame tahan kan...munkin 6 bulan tak habis2...sejak beli aku pakai tiap2 hari...pagi pagi sikit je pasal muke bukan ader mekap..balik pakai banyak sikit...lepas buang mekap ngan milk lotion baru la cleanse kan...and lately aku nengok..takde jerawat pun....aku selalu gak  dpt jerawat tak tentu pasal...tapi kalini mmg kurang arr..muke pun tak minyak da...khiels paling bagus sebab die bagi kite sample..n aku dpt sample moisturiser ngan ape bende ntah yang untuk kecikkan pores muke...haahhaa overal sgt2 puas hati...ke mane2 pegi bawak jugak arrr hahahaa

so 2 produk review ni....untung2 boleh bagi sedikit pertolongan pada orang yang nak membeli...I will always be a shopaholics but I will ensure that I share it with all of u .......

You Might Also Like

0 comments: