Singapure

Thursday, December 29, 2011 Baby Bee 0 Comments



Semalam aku baru je balik dari Singapore...dah dekat 1 tahun lebey aku memang tak masuk2 pun....resamnyer sejak ader passport memang dpt gaji je aku selalu pergi..tapi sebab tak boleh nak pegi dah skang ni....tapi akhirnyer dapat gak pegi...(da setel da kan ptptn tu)..mase aku beli tiket tu aku ok g..tapi sampai je imigresen jadik takot pulak...ye la mane tak takotnyer...takot tak boleh masuk...kat entry imigresen mesia dah tau..aku pulak pegi gune jari kanan..ntah kene jari kiri ke? die tak detect....takot aku..akhirnye bile die da keluar ijau..ok selamat la....so sebenarnyer bukan nak membeli sangat pegi Singapore ni..just nak test je boleh tak...nak pegi Mustafa Centre...Changi Airport....buat hape...beli perfume la of coz...perfume kat singapore kat sini murah je....konon2 nyer macam da expert...mase kat umah aku tanye mak aku nak pegi Mustafa centre camne...mak aku kate turun Newton..aku turun sane dahtu tanye org kate org semua bas lalu MC...aku pun bantai naik bas 48 pegi buena vista..last stop...macam tak bape betol pulak..rupenyer da termasuk ke hdb flats..hahah kelaka betol...n sebab aku malas la nak shopping kat tepi2 tu...singapore ni mane2 pun leh shopping mane2 pun macam2 kite leh carik hahaha......so aku pun nek bas pegi mrt yang paling dekat aku rase Farrer Road kot...dah aku sampai situ...aku naik mrt p seranggoon...then 2 station g..tak ingat aku name ape hahaha..alahai..kelaka betol..berpusing2....last2 baru sampai MC..dah sampai...masuk je..macam2 aku nampak....jam macam2 jam.....murah pun yek...perfume pun macam2......Victorea Secret 2 for $30....murah la tu kan...hahaha aku pusing2 then keluar..setelah penat berpusing...then pegi changi Airport...ground floor then after that balik la...pegi masuk pukul 10 pagi balik pukul 4 petang..aku tanak duduk lame2 sebabnyer takot time org balik keje jams..hahahah ok itu aje la..ape2 pun akhirnyer da bole masuk Singapore balik..pasni habis la..simpan2 duit and get ready....ahhahaha ok la sampai sini je..mood takde pasal da makin dekat ngan next year... next year nak buat ape..buat tak tau aje la kot hahahaha.....ops lupe ...sampai je jb nengok wayang..hihi...2 cite and yang paling penting aku dapat nengok cite Sherlocks homes....rase ape bile balik ni..puas hati..rehat n melepak with mama..for the moment aku tengah demam..hadoi..tapi takpe la..aku just nak melepak umah je ...penat da sik berjalan sane sini bulan Disember ni...hehehe

You Might Also Like

0 comments: