Luahan Perasaan

Wednesday, December 07, 2011 Baby Bee 0 Comments

Pernah tak kita rase macam what's the purpose of life when life's fucking sucks...so skang ni....ni la kot...story of my life..kalau aku cakap nanti orang kate aku berdrama..tapi mcamane tak berdrama..awal2 pagi aku da rase kepanasan betol arr....panas kerana sikap seseorang....korang penah jumpe ke manusia yang rase diri die je bagus? setelah bape lame mengenali rupenyer orang yang di depan mata bukan orang yang aku anggap betol pun.....rase nak marah lah.....nak kate ape....rase cam tensen sgt....tapi nak luah kat siape? sape yang kisah pun....takde orang pun kisah.....orang semua pentingkan diri sendiri je...so mane tempat yang nak luahkan ......keje dahla satu hal memenatkan.....hahaha....ntah la..life is so unfair...ape la nasib aku...tercampak kat sini bergaul dengan orang yang tiap2 hari buat aku meluat..tiap2 hari kene ingatkan diri sendiri yang perlu ke perlu ke....tapi sabo aje la.....semua aku buat semua tak kene ....baik aku tayah jadi manusia..mulai esok..aku nak bertukar jadi gergasi ijau....sebab semua bende buat aku stress

You Might Also Like

0 comments: