preggy journey

26 weeks and counting

Monday, March 03, 2014 Baby Bee 0 Comments

post signatureAlhamdulillah..... kami da masuk ke 26 minggu...aku suke sangat update pasal baby ni ..and because harini baru dapat mengadap pc betol2...sebelum ni macam xde masa..sibuk sangat dengan program sane sini.....

Jadik ni la aku nak cerita...sebab aritu last cerita mase 24 minggu which is equivalent to 6 month...Semalam Neng and the family datang ...nasib la petang tu ade check up so sempat la merewang...bawak pegi gerai pok nong yang pemes tu ...meratah ICT.... lepas tu pusing2 desa murni ...dengan aku2 sekali da terborong tudung ek...konon2 x nak beli ape2..tup eh mak yong yang lebey membeli (tq neng belanje tudung ) hahahaha ....yang paling best...neng da bagi pressie baby ..heheh ..so ni da 2 kali le dpt..last week aku x update sebab aku keje kat kl... lala da bagi baju2 baby yang kiut miut....ngan mainan..syg pulak aku lupe nak amik gambo...tp neng punyer hade.. (baby cakap..tq antie neng sebab belikan early pressie..and bende ni memang aku nak la..katil kecik bersame kelambu..aku da survey da..untuk bawak balik jb and travel..tpi tup2 .....neng bagi ..ha jimat duit mak yong hahahaha ...

Terharunyer bile orang belikan kite ape2 kan...neh pulak bebi belum lahir dah ade rezki die...selalu orang cakap bile kite da ade anak ni ..kite bawak bau syurga..bawak rezki lain ...susah macamane pon kite..rezki anak ni die Allah tu dah asingkan untuk dia... lately memang macam2 rezki aku dpt..alhamdulillah..aku akan buat separate post la lepas ni sebab rezki yang dpt ni mcm memang x terduga ...hihi

Ok bercakap pasal 26 minggu setengah ni ..kejap je ..dah 26m inggu kan...hari khamis da 27 minggu...13 mac da 7 bulan..kene dengar hearbeat baby da mase ni ....kene kira bape kali die tendang da mase ni ...hahaha ..x pecaya pon ade ...I am carrying the lil ones inside of me...wee... semalam pegi checkup.... mase pegi tu .... misi pon cek heart beat..148 so okay la...walau pon lately ni aku berharung air mata je...tpi baby still okay...munkin baby tau kot ..mama berat hati nak pisah duduk jauh ngan babah..... kaki bengkak sikit ...sebabnyer aku keje straight untuk 2 hari ni ... so x cukup mase nak duduk..berdiri2 ..sempat kaki ni rehat kejap2 je ..walau pon org kat mak yong ni aktif macam x preggy ...tpi kenyataan nyer badan x bole menipu kan...kalau buat keje macam org x pregnant..akibatnyer....kaki bengkak penat badan..so at the end of the rainbow.... memang kite x bole berlakun2 lah..sebab memang penat la sebenornyer...

bile dengar heartbeat tu rase lega sebab aku sedey tak terkata lately ni ..jadi takot la efek on the baby ...tapi xde ape2 ok la tu..basically tu je la kot..nak cakap ape ek...xde tapi aku ade beli macam2 yang aku akan buat separate post...x sesuai la pulak kan nak buat post yang same hahahhaa... okey adios...x sabar tunggu 13 mac ..which means 7 bulan da ..yey...

You Might Also Like

0 comments: