BBW,

Bath and Body Works cravings.. Saya yang suke berbeli

Monday, March 10, 2014 Baby Bee 0 Comments

post signatureAssalamualaikum,

Harini tersasar sikit dari jalan yang tidak benar.... kenape seperti biasa ...aku xpaham la dulu kan aku suke sangat online shopping ....tapi kalau skarang ni aku jarang la shopping online pon sebab aku banyak shopping untuk cik bebi..tapi ade jugak la..untuk pengetahuan korang..aku sangat gile2 kan barang Bath And Body Works..sebelum ni xde jual kat Asia...asia yek..bukan mesia..tp skang ni da ade jual kat Singapore..tapi aku x boleh pergi lagi..sebab xde pasport and ngah preggy penat rase nak jalan2...

so meh kite nengok ape die hasil pembelian haul kalini


yang ni beli kat FB

yang ni beli melalui Hopshopngo

okey ni la hasil habuan..perfume ni x habis2 lagi pon....candle cenonet tu da habis ...yang room air tu belom pakai..nak tunggu pindah rumah baru

Kebetulan aku ade gune satu saluran ni beli barang nama Hopshopgo ....beli RM50 je..tp postage RM 120 ...mahal la jugak akhirnya ..tapi xpe la..mungkin kalini je kot..sebab lepas ni ...aku nak beli kat singapore je la..sebab da ade kedai kan..xlame kang kalo da ade kat singapore 2 3 taun g ade kat mesia la..tp singapore pon xjauh mane lah...bole le...tu aku beli candle besar....room air..... ngan basoh tangan siap free satu lagi hahaha elok le tu...

Okey sekian je entri pendek sebab lepas ni entri maternity shot sendiri yang buat..bole? bole la..nanti aku buat lagi elaborate..tu kebetulan je pasal ...xde bende nak buat ..hahahahaa



 okey adios..mak yong ketika 27 ..i love my baby..he is kicking so much ...yey for him....

You Might Also Like

0 comments: