photoshoot,

Maternity Shot (buat sendiri jerk)

Monday, March 10, 2014 Baby Bee 0 Comments

post signatureKorang suke amik gambo? aku suke gak..tapi aku bukan pesen tergedik2 tongek sane sini ...sebab aku x mampu nak tongek yek...hahahaha sebab bontot pon xde hahahha ..okey la mcm haramnyer la memula type mukadimah kan....

Ekceli aku mcm orang lain ...berangan lebey la nak amik gambo photoshoot..tapi sebab xde mase g ..en hubs pon sibuk..aku pon buat keputusan ...amik gambo sendiri dulu pakai baju sedia ada..nanti ade mase kalau berpeluang aku amik lebey cantik ....so senang sikit kan...hajat memang ade..tapi mase..mase tu yang xde sebeno nyer... lagipon en hubs sibuk...lepas ni kiterang pjj sampai aku bersalin ..pon gitu la cite kedaruk nyer..tapi takpe la..aku da amik ni ..sikit2...nanti ade mase aku ajak en hubs pakai cantik2 amik gambo..rase kene tepek bedak la somi aku tu..hitam belegam je nengok haha (jgn salahkan beliau...salahkan pekerjaaan beliau yang sampai ke hitam jadiknyer org tua tu)..pakai DSLR aku je ...and edit pakai photoshop je ..xpe la memula ni kite kene hidup dalam kesederhanaan ...chewah padahal xde bajet da..so layan gambo la ek...aku penat pulak menaip..seme penat sekarang ni ..tido pon penat hahahhahaa












You Might Also Like

0 comments: