KURSUS,

KURSUS PENGENALAN DAN ASAS PENOLONG PEGAWAI TADBIR LANTIKAN BARU SIRI 4/2014

Sunday, March 23, 2014 Baby Bee 0 Comments

post signatureSebenarnya post ni patot di up kan lame berbanding dengan pos yang lain..tapi nyatanya sejak berkhidmat semakin sikit masa diperuntukkan untuk menulis blog...xde mase dok.....sibuk benau lately..esp x lame g da nak ASEAN.

Hokey tanak cerita panjang2....meh aku share pengalaman mase pergi kursus...kenapa nak share..satu soklah yang aku sering dapat adalah bile mase dapat tawaran...so mase aku tu ..tukar lantikan tetap kat dalam website spa...2 minggu lepas tu dapat surat...x nyabo nak amik surat sanggup ke poslaju nyer opis semata-mata nak nengok ape di tawarkan...mase dalam tu ade surat spa and jpa..spa anto kat jpa and then jpa uruskan kursus disamping yang lain2...

So kursus aku dekat ILPKT , Bukit Tinggi...nanti aku selongkar gambo nengok ade x...hahaha


Memula kene nengok ape die suruh bawak..bawak je semuanya ok...sebab memang konfem ade sukan..konfem macam2 aktiviti sampai x dan nak berehat pon.... untuk aku yang mase tu mengandung si kecik...less aktiviti tapi still kene joint..sangat2 la penat... tapi best la.....

ILPKT
beruntung dapat kat sini sebab still baru and ade macam2 la cume duduk dalam hutan..tu yang xboleh blah tu..berkawan ngan kawan2 dalam hutan la kite yek...line internet mmg la xde..tpi dorang ade wifi kalau nak online

Sepanjang minggu memang pack.....jadual tu xde sikit pon terkurang

Yang penting En Joe dari JPA akan buat aksi tepuk lalat, ibu yaya, ibu ngandung and tarian poco2...tu semau wajib la....and d aku pasti soklan standard semua orang adalah penempatan ..so penempatan ni habis kursus hari last baru tau..so siap siaga je la ek...

kalau x suke..boleh tukar same suke..tapi kalau rezki kat situ ...pegi aje la....ade yang baik hati habis kursus still boleh tegur..ade yang kurang baik..menyombong je..munkin rase diri tu lebih elok dari orang lain..ape2 pon ....suke hati ko la nak...x kuasa aku nak melayan nyer....

Sekian saja...kalau nak more info..please email laila0983@gmail.com and follow my blog..saje je aku up sikit .....kot la ramai yang bertanye itu ini ....


Sekian



You Might Also Like

0 comments: