baby stuff,

Shopping for baby edisi 3 ... kl version

Thursday, March 06, 2014 Baby Bee 0 Comments

Last 2 weeks rasenyer aku berkesempatan pergi bertugas di KL....mase tu ade la duit lebey sikit. .... so aku pon hape g ..da plan ..ni pegi je sampai je aku nak sambo barang baby...kebetulan sogo ade sale...nasib mak google dulu kan ....kene pandai jugak la..jgn men2.... kalu dah tau x boleh la saje goyang kaki kan...

okeyh so meh kite terjah ...memula mase aku pegi sogo ni ..aku da target.. ok spend dalam 100 kot kat sini ..eh tapi akhirnyer .... RM 200 ko...hahaha aku pon x reti aku beli ape..aku belek aku belek..tu je la keje aku ..meh nengok habuan aku beli ...banyak gak baju banyak ..aku nengok list aku ape bende aku x beli g.... for the moment aku still rase baby ni laki2 sebab aritu scan 2 kali x nampak jelas la...ape2 pon aku beli jugak save colour..lepas tu aku carik baju lubang2.. org kate memang nak pakai kan ...so jom check ...


gambo mak yong dulu ...tu cik bebi dalam perot mak die ..huhu .... 
 ni pulak hasil tangkapan yerk.... 


Baju paddington bear... rege RM 10 inggit je ...  

hasil tangkapan brg2 bukan baju ... sikit je bedung sampai lapan... wet tisu..trifold blanket, ketip kuku

ni ape ek die panggil blacket yang untuk basah kalo baby kencint tu RM 20.90 saiz besau

Baju anaku .. RM 8 sehelai tapi asing2 lerh

Baju lobang2 winine RM 10

baju lobang2 mickey RM 10

Baju lengan pendek mickey RM 5 sehelai

Baju winnie the pooh RM 12


hihi tu je la ...bile aku nak bayar aku ingat RM 200 ke RM 150 kot ..bole la xde2 bajet pon ..sempat jugak membeli. ..murah dok..kalo nak pegi sogo lagi bile ....xpe la mak nyer xdpt baju pon ..yang penting anak nyer dpt baju ...ye tak ..... 


Shopping kat HM pulak lepas tu sebab nyer esok aku plan jumpe kak ti..and aku sempat jugak sambo 1 set... rompers siap ngan topi hhihi RM 39.90 ..murah la kot sebab satu set aku amik yang 0-6 ..kang alih2 cik bebi besar .... 

tomey kan ..hihi rasenyer mcm cukup da baju kot..rase mcm overdose beli je ...skang ni kene beli bende lain plak kot....sebab macam aku x beli g minyak telon la ape ke hal tu..lepas tu gaji 4 dan 5 ni kene tumpu keperluan mak baby plak la...sebab untuk aku..aku cume baru beli pad ngan bra je ....and kene kumpul duit jugak nak beli BF machine tu hahaha okey la setakat ni je ..nanti kite update g cik bebi ok...cik beby aktif ..da tukar waktu kick2 da...next week da nak 28 minggu...cepat betol mase berlalu kan ..hihi ... love u baby ..kite pegi keje kl same2 ok tinggal babah and see him on weekend je hahaha ....


post signature

You Might Also Like

0 comments: