14 Feb 2011

Monday, February 14, 2011 Baby Bee 0 Comments


bile tarikh ni muncul je..mesti org ingat aku nak wish Happy valentine..well...aku tak sambot pun...for so many reason but its not for the reason..pasal harini ari sbuk sangat...aku sibuk prepare untuk event pelepasan "flag off" kat Mesra mall..hahahaa....and tarikh ni tarikh keramat..pasal...besok genap la...setahun aku kat opis aku...bile da setahun...macam tak percaya aje...tak penah lagi aku ni keje kat mane2 dalam mase lame camni...asal...kadang2 gaji kecik..kdg2 macam2 kerenah and to tell u the truth..ni pertama kali aku rase puas hati ngan keje aku...wlupun aku tatau la....kalau skt aku tak mencapai had2 tertentu..aku tak ksah la..asal aku ikhlas and aku tau yang aku da keje setahun dengan penuh warna warni nyer..hahaha....tapi keje sini best...wlupun dari segi gaji..munkin laa...sedikit tak cukup...tapi ape yang nak kate kan..sesuai la dengan kelulusan yang aku ader...semalam baru aku teringat2 mase aku keje jsh dulu ngan gaji 660...hisy..kalo skang ni..kalo gaji gitu malu nak cakap.....ader sorang member aku tuh......5 tahun keje situ baru nak masok 1k....kalo aku dok kl ngan 1k..memang la tak cukup...bile pegi kl....konon2 nak idop senang sket..tapi pun takde nasib...mula2 keje..gaji aku 650 je..dahla sikit..mintak advance pasal boss asik kasik gaji sikit je...ya allah ape la nasib beb..tak tau la beb ek...sedey rase beb.......ahaha eh asal aku cakap beb2..giloz betol....by the way....chop kejap...sape nengok grammy....gile laaa si gaga...duduk dalam telur..hahahaha....adoiyai terlalu stress nengok..so looking forward nak dengar sape nyanyi...hahaha..ok sambung balik...lepas keje stu..bukan keje situ tak baik beb..bos aku baik..wlu pun kdg2p ayah bayar gaji.....aku buat show...aku buat art show..tapi masalahnyer...gaji tu..aku perlu gaji tu...yang paling best skali....aku suke keje kat situ...takde org mara ape2 pun..takde org kate..im paying u for work...tapi sebab aku perlu nak bayo sewa umah and so on..terpakse la tukar keje..sampai la keje kat sini...keje bidang aku..bukan la bidang aku sepenuhnyer...tapi boleh la....takde la berat sangat....mula2 dulu aku takot....hari kedua keje kene pegi kl...takot kene kritik..takot buat salah...takot org rase aku tak boleh...org besar ni...tak berkebolehan....tapi aku da tunjukkan kan...disebalik angin aku aku banyak buat yang okay(haha ye ke) okay aku tak boleh la..angkat bakol aku sendiri..tapi sejak keje sini mmang aku komited..and jadik PR ni bagusnye...aku pegi sane sini...pegi pulau free..pegi kl free...nak pegi kemaman free...kursus free bio tak kira bape pun kene baya.....so thank you allah.....thank you mama and abah.....thank you en hubby...thank you world...and thank you UMT for giving me the chance to work here and feel happy bout it... eh..ops lupe thank you boss...for being a good boss and easy to work with..thanks linda for being a good companion wlupun kdg2 bertegang urat..thank you to apis for making me laugh and en mokhtar for being an advisor for me in so many things and not to forget to my pkk collegues..ahahaa...kalo tak sambung mesti aku sedey...hahaha

You Might Also Like

0 comments: