Miss Me

Wednesday, February 02, 2011 Baby Bee 0 Comments

aku menulis ni atas dasar...lately...aku banyak berhubung ngan kawan2 sekolah and kawan2 lepak mase aku kat jb....so bile da bebual2 cerita kenangan memori lame2 tuh...dorang pun mesti tanye...bile aku nak balik jb (kampung terchenta)....kalu ikotkan harini jugak aku nak balik..tapi keadaan tak mengizinkan la....nak balik sendiri pun tak best...bukan tak best ape pun...pasal kalo takde kete..payah sikit la nak berjalan sane sini....aku pun senang nak pegi jalan2...so kengkawan kene tunggu ujung bulan 2 kot..bile pulus dah masok and aku da merindukan kampungku..skang ni pun sebenarnyer rindu....tapi rase baru je balik aritu..haaha....rindu nak lepak ngan kawan2 sekolah sebenarnyer...lame tak jumpe..tak tanye perkembangan...nasib la ader FB buleh la berbual..tapi ader yang da lupe da dulu mase sekolah rapat..tapi tak kisah la tu..bagi aku..kalu die nak berkawan..die kawan..tanak sudah...aku tak rugi pun..die pun tak rugi gak..hahaha..so win win situation..ape yang aku rindu....eh..lupe..kawan2 citibank pun aku rindu..teringat hari jumaat pegi kotaraya makan same2...wlu pun nak ikotkan aku keje sane kejap aje...tapi aku suke la....hahaha ok laa..dari babling bout so many things...better bace sokabar jap...hhuhu

You Might Also Like

0 comments: