Facebookers

Sunday, February 13, 2011 Baby Bee 0 Comments

On fb....aku skang ni jarang2 da nak shout any status or comment anything..melainkan gambar2 yang aku rase menarik...atau pun beg coach ke....hahaha beli2 still aku komen...tapi kalo org tag gambar ke..atau bukan sumething to discuss ke...aku lagi suke berdiam diri...kenape alih2 bertukar...ntah la..pada aku..bukan da mase nak bitau org2 fb whatever things that aku ngah buat skang ni..melainkan bende tu happy news...nak komen2 page org...aku komen..tapi bile miss sket je da macam2 komen2 lain yang aku pun tak boleh nak keep up..so better diam aje la..nak remove tag nanti org kate sombong..tak remove tag..org yang tag sampai beratos2 komen..penat gak nak bukak...so better aku biokan aje la....and aku paling tak suke org tag aku ape2 selain dari coach ...or blackberry or gadgets things..ni ader tag jamu la....perapat itu ini la..ape kejadahnyer dorang ni
koyok kaki..tampal kaki..detox kaki..pacifier baby...giloz ke...nampak cam muke aku pelu ke...kalo perlu takpe la..aku lagi suke kalo org2 camni tayah tag la..tapi fb ni bukan aku punyer..org tag paling2 pun aku buang....yang tak close tag lagi la..aku pun tak paham..dah la tak close..so what's the reason for tagging pun....hisy..mase mula2 aku join fb ni..aku teruja kalo org bagi aku ape2..skang ni..aku malas nak layan kepada yang belagak..(tapi still accept aku jadi friend) dorang yang gile glamer ke aku yang obsessed..so skarang ni kalu aku tak suke...aku malas nak komen lebey2....org ni macam2 bentuk .....dulu kat sekolah..ntah ape2..alih2 keje merepek2..ader kereta besar sket dari kite..terus menyombong..so ingat aku kesah ke (tapi kalu da komen gini..ader la sekelumit kecik ati) tapi macam biase la..kejayaan ko....bagos la...kejayaan aku..allah yang tentukan..tak kira laa..ko ader kamera dslr canggih ke...umah ko 8 tingkat ke....keje gomen ke.....gaji ko 4 ratos lebey dari gaji aku ke..pangkat ko besar dari aku ke....aku tak kesah la...yang penting ko suke aku and nak kawan..kalo takat nak ramaikan kawan2 fb ko..better ko delete je aku....buat ape kan.....takat nak tunjuk ape ko ade..jgn lupa...harini ko ader..tapi kalo ko eksyen besok lusa ko takde da.....nasib la aku ader bff yang setia...so kepada liza...elly...sheeda...lin....rem...izah....kawan2 sktp aku yang tak sombong (yang sombong boleh blah)....kawan2 teknik aku yang still keep in touch.....kawan2 ikip aku yang sampai sekarang still aku syg macam famili and kawan2 keje aku yang of coz sentiasa buat aku happy (tak kira la kat mane aku keje) thanks to you...you bright my day..as far as I am concern..yang alih2 add aku dahtu bile aku komen tak layan....pegi jalan la..delete je aku dalam list korang...its better for me to just shut up....sebab bak kate member aku motarosan..kalo aku bercakap bergegar and angin marah pun melayang....just that aku malas laa..aku malas nak jadi penipu...nak kate aku ader itu aku ader ini..aku takde pun...aku ader suami..keje biase je..hensem pun tidak..suam2 manis je...aku ader kete..kecik je....kete buatan mesia....tapi da 2 tahun berkhidmat...aku ader keje..keje yang memang melambangkan komitmen aku (tu tak boleh dinafikan) and by far keje aku best and ofis aku best...tapi ko tak nampak pun aku eksen...tak nampak pun aku terlupa kat kawan2 skolah rendah aku..tak pun aku banding2 ape aku keje ngan ape kawan2 aku keje..so kenape alih2 ko..yang keje pun tak seberapa nak level up ngan aku...kalo sekalipun ko pegawai...tapi alih2 ko berlagak..ko lupe diri..lantak ko la....aku ader kawan yang gaji berpuluh2 ribu (ko tau sape) tapi die still humble..balik carik kawan2 lame..tak penah pun aku dengar die dok gebang2 pasal ape die ade..nak banding ngan kawan2 yang konon kawan ni...yang paling best tu..pegi kenduri....nengok aku pakai ekor mate...tapi ader hati nak add aku kat fb...kepada mereke2 yang rase diri mereka terer and merasekan aku ni macam pasir je...buang la aku dari list fren korang...tak perlu pun..aku tak perlu update korang and aku tak perlu tau ape korang ade...bosaannn...kalo ko bosan cam aku..jgn lupe komen..sekadar luahan hati yang berbuku...hahaha

You Might Also Like

0 comments: