Key Ell...Kay L...kl

Tuesday, March 01, 2011 Baby Bee 0 Comments

ape aku nak cakap....lepas dapat gaji...aku terus berdezup pegi kl..kononnya nak beli bedak mac je yang da habis...tapi rupenyer aku terbeli sampai gaji aku habis terus...siap beli jam g...ahhaah tapi bagos la..at least ada gak bende yang aku da beli...sepanjang 3 hari duk kl...ok laa...aku dapat jalan2 ngan kak d..pegi sogo siap borong perfume and barang2 keperluan en hubby...then pegi buat rambot same kak d...pegi pavi(which is the the one place that i must hang out kalo turun kl) hahahaha...then celebrate besday cik neng bersama epo .....nengok wayang cite 18 sx..hahaha yang aku tak jangka aku leh nengok.....so this time lepaking in kl...is so best la.....puas hati aku...siap pegi makeover kat bobbi brown g....hahahaa..then tup2 dengar aku kene pegi kl semula...so today aku pegi kl....naik pulak kenderaan pejabat..yang paling best...baru je 2 jam tadi aku pegi bandar sri permaisuri apartment lame aku..and amik barang2 aku yang tertinggal....wristlet guess aku still takde org amik pun...hahaha....lega hati aku da dpt setelkan masalah barang2 aku kat umah lame...punyer la banyak buku cerita dalam tu..tak sabar2 nak bace bile balik nanti..hehehe..ok laa...da nak pukol 2 pagi...takkan tanak tido g...besok pagi2 nak bangun lagi....thansk kl.....being here makes me mature...but i so not want to stay here because duit aku habis cepat kalo kat kl ni..hahahaa

You Might Also Like

0 comments: