Lazy Friday

Friday, March 04, 2011 Baby Bee 0 Comments

Sepatotnyer aku pegi keje arini...tapi aku sendiri penat la..penat nak pergi keje ni....hahaha....tapi kejap g aku pegi la....sejak balik kl ni..memang tak dan langsung nak kemas umah ke ape ke...da macam tongkang pecah da umah sebabnyer kesibukkan sangat...tapi biase la...nak buat camne ..that's life...mood nak menulis pun takde sehingga aku setelkan program MHI ni baru la aku kurang berserabut...hahahaha ape2 pun keadaan aku mmg sgt2 stress tak yah cite la..stress aku buat ke atau dtg sendiri ke aku tak tahu...tapi pokok pangkal nyer memang aku stress meress weres...ahahaa org kate stress banyak2 tu tak elok...tapi macamane ak nak ilangkan stress kalo bertimbun2 bende nak buat...takde la kate aku tak suke keje aku...tapi kdg2 aku berharap keadaan keje tu makin berkurang...keadaan staff yang makin memahami..so far belom tercapai...so aku kene sabar aje la...ape lagi nak buat kan....takkan nak mara org je...ahaahaha..ape la aku membebel ni...pasal membebel ni perlu untuk aku supaya aku rase aku puas ati......

You Might Also Like

0 comments: