Holiday......

10 hari lagi

Saturday, March 26, 2011 Baby Bee 0 Comments

hehe...kalu tulis gini mesti org ingat aku nak kawen...kene brush up la cakap sabah....baru 2 minggu lepas membe aku kol..pasal dukacitanya aku pegi secara solo kali ni..of course la aku takot..bukan takot pasal ape2 pasal belom penah pegi lagi..so tak boleh bayang...mase mula2 aku nak pegi aku bercadang nak pegi around area bandar kk aje..tapi kalu ader mase lebey..rase2 nyer nak jugak la aku travel jauh sikit sey...lagi pulak lepas balik sabah ni aku terus nak balik jb...alhamdulillah buleh la berehat..pasal duit ni jgn la pikir sgt...baru je balik dari kuantan..agak kopak pasal aku advance kan untuk en hubby sket2..ahaha takpe la..nanti dpat balik..g pun dpt jugak beli satu bende yang aku nak...wlu pun bukan semuanya...cita-cita nak beli blackberry masih lagi hambar...tapi takpe la...first comes first la..duit untuk pegi sabah da disimpan rapat2....bajet aku bukan besar pun and aku takkan beli bende2 yang aku rase tak berbaloi beli...ye laaa ...baru je tadi pertama kali aku nengok cerita julie and julia..hahaa kelaka gak..dulu mase mula2 tu aku nak nengok mase die keluar tapi tak jadi la pasal da duuk jauh ni payah sikit.....agaknyer aku suke tak duk sabah ni..ala 3 hari ape la sangat kan...pejam celik habis satu hari...aku tak bawak la lazppy ni pegi....memberatkan beg je...kalau buleh nak bawak beg ringan je...macam pegi kl je die nyer travel tu...hahaha..hisy harap2 la dpt pegi makan seafood ...terliur nengok gambo udang galah..rege camne lak..aku da nengok2 kat website..kalau mutiara tu rege cam rm5 inggit je...so still ader bajet g..tapi kalo lobster bape pulak ek..ape2 pun bukan semua bende leh beli..kalu tak buleh beli..nanti lain kali pegi lagi..kalini ajak en hubby pulak..bukan tanak en hubby ikot tapi die pun akan pegi sabah 10 april nanti...so tayah la aku bawak pun...aku pegi dulu....harap2 la hospitaliti org sabah bagos2.....pasal ape2 pun kite kan satu mesia..itu aje la.....kalu cakap lebey2 kene tunggu bile aku balik dari sabah la...and then baru leh upload gambo..nak pegi kosongkan memori kad ni..untuk sabah..hehee

You Might Also Like

0 comments: