Sehari Di KUANTAN

Friday, March 25, 2011 Baby Bee 0 Comments

pagi tadi lepas membetulkan kete den yang comels tu..da banyak sgt kerenah nyer...nak korner rase berat...brek bunyi cam menjerit2....tali kipas bunyik gak...den pun berlepas pegi ke kuantan...bukan nak membelagakkan diri mengate kan pasal den dapat gaji den nak pegi kuantan...tapi nak release tensen diri sendiri.en hubby siap amik cuti g nak teman isteri die..sebenarnyer nak kenen suh beli kasot untuk die...tak kesah la....bertolak pun da petang..alhamdulillah la...dapt je gaji...aku teros melangsaikan utang2 yang ader...sebelom pegi membeli...terima kasih kepada semua pemiutang pemiutang den..haahhaha baik beno ahaha....minggu ni minggu relax...aku keje sehari je iaitu ari ahad....isnin mc pasal demam yang tak baik2 g sampai ari ni..sore pun takde ni..kalu aku cakap ngan org..aku cakap 2 3 patah perkataan je....hahaah...dahtu aku ader la beli sikit barang yang aku nak pakai...macam make up elianto je....asal ntah..sebab yang aku nengok dari tutorial you tube tu..sebenarnyer bukan semua bende kite nak beli yang ader jenama pun..yang penting kite pandai pakai.....and pandai kene kan pada masa2 sesuai.....nengok wayang cite merong mahawangsa tadi...seronok gak...hahaha..pandai pulak si mat saleh cakap bahse melayu.....wlu pun ader pelat2 sket..tapi pasal die lebey pada bahse sastera dulu kan..so takde la nampak sangat pelat die tu..overall aku bagi 4 bintang...ader org munkin tak setuju pasal seblom aku pegi nengok wayang ni..ramai yang da mengatakan yang tak best la ader kekurangan la..tapi bagi aku ok la..anak mesia buat syabas yusri and ok la..takde komen ape2...aku bukan org filem pun..and aku pun bukan pengkritik2 dalam sokabar atau majalah pun...pada aku yang kaki wayang ni...kalo aku da mmg nak nengok..cite tak best berjam2 pun aku sanggup nengok...org lain tak tau la....lain citerasa kan....macam la aku dok sini..wlu pun aku jauh ngan bau2 wayang tu..tapi ape2 kesempatan..wayang diutamakan ok..hahaha..jauh kat sudut hati aku...aku rindu time belaja..rindu time duk kampung sendiri....tapi memang betol..kalau da ketentuan allah la jodoh aku mmg kene duk ganu ni..aku redha...aku da boleh menerima da...ahahaha ape2 pun kalo ader duit...berdezup pegi kl la.....next week keje 1 minggu lepas tu off to sabah...tak sabarnyer...ni duit gaji pun aku catu2 sket2 ni takot expenses kat sabah mahal kan..aku pun tak penah pegi..mane tau mahal ke tak..tapi yang pasti kene beli lebey la souvenier..sebab da balik jb mesti nak bagi kawan2 jb lak...yang penting memori kad kamera kene kosongkan pasal aku nak pegi macam2 tempat nak amik macam2 gambo..hahaah ok la..lagi nengok lagi tak buleh tulis pasal kepala da mula ngantok...kenape ntah alih2 aku wat keputusan nak bangun taip notes ni...besok nak test tanye clinique nyer kaunter kalo still mahal..len kali aje la den beli...bajet tak cukup..hahaha

You Might Also Like

0 comments: