I.K.I.P in memories.....

Sunday, March 13, 2011 Baby Bee 0 Comments

Macam la aku tak tulis thread hari2 lain...hahaha so just nak update je la...the last time I wrote was on me dancing a silly songs....hahaah....so harini selepas membuat "advance" aku pun terus berdezup pegi bank rimau (Thanks to the person yerh)...mase tengah beratur tu...mengimbau kenangan mase2 belajar dulu....Dulu aku ni idop majoritinya dengan duit pinjaman pelajaran PTPTN......so tiap2 kali naik sem...tiap2 kali aku nak ke bando kuantan naik bas bayo 80sen tu..mesti aku singgah kat mesin atm...susah nyer belajo dulu...duit takdop..harapkan duit loan..ingat g..kalo masuk aje Cik Neng nyer YP..mesti 50 hengget aku pinjam..hahaha bese la ..die kan bestfren aku..hahaha..dahtu......nanti time ptptn aku masok pulak..die pinjam kat aku..so selalunyer..lepas bayo duit belaja 1.5k..lebey tu kene la bahagi 5 bulan kan untuk belanja..tapi biase la..aku mesti habiskan dulu..hari dapat tu terus pegi KFC..hahah belanja neng and kengkawan lain makan kfc..idok la aku belanje semua org..tapi belanje neng je selalu nyer..hahaha...dahtu pegi beli barang...kat megamall kuantan...mase tu takde lagi east coast mall tu....beli baju kat FOS je......yang time bargain..5 hengget...10 hengget....ex bf aku dulu sempat gak merasa la..time ader duit ptptn..aku mesti belikan baju atau perfume kat die....hisy....5 sem cam ..lebey kurang 2 tahun setengah..kalau nak putar balik....aku rase..mase belaja laa time aku rase best..mane tak...mase tu la aku dok gila-gila....tak pikir tanggungjawab pun....just pikir belaja and mintak mak duit.....tapi bukan la selalu eh..selalu nyer....kengkawan rapatla tolong..tak pasti la org lain selalu tolong aku ke tak..tak bape ingat sgt..cume aku ingat neng..lily ...syikin ...selalu la....duk umah sewa...makan ikan kerisi goreng..syikin masak kentang goreng ikan bilis kari(ade ke) hahahaa kelaka betol.....aku susah mase belaja dulu....kdg2 aku ader 30 inggit je seminggu..kalo tak kerana ex bf and kawan2 yang same2 susah mmg aku tak habis belaja la...betol....syukur la...dah 3 tahun habis studi ni...memula keje dengan gaji 650..skang da berangka empat..wlupun masih belom sampai tahap yang aku nak...tapi at least.....alhamdulillah...maybe aku belom ader kete sport...belom beli umah 2 tingkat...belom boleh kate aku da berjaya...tapi suku daripada ape yang lecturer aku ajar..ape yang aku dapat selama mane aku dok belaja..and saport dari mama aku buat aku bangga duduk kat sini..keje elok and yang pasti build myself up to be the better one..nanti aku nengok2 ader tak gambo sengal2 time belajo..kelaka sey....so this thread wlu pun tak menyentuh tentang.....nasi ayam kunyit.....rojak ayam....karipap taman gelora.....nasi lemak pedas..telah membuka nostalgia belaja untuk aku.....hoi kengkawan...bilo nak buat reunion nyer..hahahaha




You Might Also Like

0 comments: