Holiday......

Jangan lupe beli Cleo Malaysia Edisi November

Monday, November 07, 2011 Baby Bee 0 Comments



Salam semua...huhu...so sehari lagi kite ngah sambut raya haji ni....thread ni sambungan plan cuti2 den bersama-sama kengkawan....so aritu da membebel sekarung..now aku bukan nyer nak pomot n cleo tak bayar pun kat aku....tapi aku saje je nak pomot....CLEO da harga 5 inggit skang ni...Wau.....16 tahun dah keluar n rite now harga cume 5 hengget....hahaha berbaloi2..kalau nak tau...segala inspirasi aku bergaya adalah daripada Cleo...kalau aku nak beli perfume..surver harga kat Cleo dulu..kalau nak cari mekap.....nak2 mekap mahal2 yang takot nak masuk kedai..nengok kat sane dulu...mase tu baru le aku leh simpan sikit2 duit aku nak beli..Cleo da banyak berjasa untuk aku...membentuk aku jadi manusia ber Diva..hahaha (bluwekss....perasan betul) hahaah tapi seriyes la..Cleo musti ader sekali sekala cerita pasal plus size nyer baju la...bentuk rambut la...n selalu sgt tunjuk harga2 beg or jam tangan yang aku suke...so edisi november di sentimental sikit pasal aku baru je jelaskan tentang cuti2 nak pegi sane sini..alih2 tup2 Cleo pun berpikiran same gak 60 muke surat lebey tentang bercuti....so ape lagi....ader 5 inggit jgn lupe beli yerk...aku link kan thread Cuti Cuti 2012 kat sini yerk..just klik je tajuk...heheh..so aku uploadkan jugak kat sini gambo Cleo baru ni...yang paling menyentuh hati adalah bile die cakap..kalo asik nak berjalan je...cube la jadi Travel writer...well why not kan..tiap2 kali aku pegi jalan2 mane2 aku suke eleborate untuk semua....so this is how you become one...lebey lanjut beli majalah tau

HOW TO BECOME A TRAVEL WRITER
write and then post it to in flight magazines..who know your article might be published.....so kawan2 ape lagi...lain kali kalau pegi jalan2 especially tempat yang menarik....meh cakap2.....tau tak.....tahun ni aku berpeluang pegi 2 tempat yang menarik...sabah n serawak...n sgt betul la...ader bende yang terperuk tapi memang sangat2 menarik......

Jangan lupe beli kamera digital...kalau ader duit lebey of coz la kamera dslr....tapi kalo kamera biase yang ader 7 megapixel da ok da..yang pentingnyer jadi artistik sikit..nengok contoh2 kat magazines and amik gambo ala2 dorang...amik gambo bunga dari jarak dekat ke..tukar kaler jadi lebih intense ke...sekarang ni tak macam dulu...dulu org pandai gune photoshop macam2 la leh buat..tapi skang tak lagi...macam aku..semua aku edit pakai piknik je..free dari google chrome..so sape2 nak gambo cantik sile la gunekan yerk....

yang paling penting...jgn ingat bende besar buat org rase teruja tapi bende unik sebenarnyer buat org suke..cam trip to sabah....tempat makan yang jual macam seafood jadi kegemaran semua orang.......n bile pegi serawak.....hotel yang dalam tempat terperuk yang banyak tarik perhatian orang.......
So ni je la...nak elaborate banyak2 taun ni aku kureng pegi luar negara...tapi bile da setel ptptn kang....harus la i nak jalan2....hajat nak pegi jauh dari Indonesia belom tercapai lagi..tapi kalau usaha betol2 ...insyallah dpt la tu yerk..hehehe...korang pulak camne....da plan ke mane2 ke? so jgn lupe grab a new copy of Cleo's magazine yerk....berbaloi2 hehehe

You Might Also Like

0 comments: