Penat

Sunday, November 13, 2011 Baby Bee 0 Comments

Sebenarnyer dari cuti aritu aku da terpikir nak ber blog..tapi sebab aku dok sibuk kejung diri sendiri main badminton...so lemau r rasenyer nak blog,,arini dengan tangan saket...aku pun just blog jugak la...sebab aku rase macam2 jugak jadi yang belom aku beritau....kat fb ader kot...tapi aku jrang2 update kat fb...sekadar main sim sosial n nengok fb org je....so good news...aku baru je dapat maklumblas melalui forum ptptn....pendahuluan black list aku cume 3.3 k je ....jumlah epf kwsp akaun 2 yang aku tolak...terima kasih banyak2 sebab aku mmg takde duit sgt nak bayar kan...n tiap2 bulan 200 ...so takpe la tu..insyallah boleh....rezki ni..sabar je la...n skang ni aku tengah kumpul untuk beli sumething untuk diri sendiri...tak sangka pandai pulak simpan duit skang ni...ujung bulan ni as usual...nak balik jb but singgah kl dulu macam2 yang aku lom beli......present kak d...perfume untuk diri sendiri. facial wash khiels.....macam2 la..harapnyer ape2 pun aku nak simpan sikit duit...untuk persiapan nak pegi bandung...kalo ader rezki jejak la aku tahun depan kan..tak sabar2 nak pegi...sign out sini dulu la sebab penat sgt.......have a wonderfull day ya all

You Might Also Like

0 comments: