Post MortEm Merewang KE KL

Monday, November 21, 2011 Baby Bee 0 Comments

Salam smer....munkin aku je yang terejal nak buat post mortem pegi kl...org lain takde la tak bape centre cam aku..tapi hakikatnyer...aku da tak pegi kl sejak bulan 8 arritu.....so kira cam dekat 3 bulan la aku tak pegi ...ahaha hakikatnyer jb kene balik tiap2 bulan n kl musti pegi setiap 2 bulan...ape ke hal nyer..bese la..takde ape kat sini..lagipun...KL gile kentang manyak sale..manyak saiz baju aku.....macam2 arr pro die...Kontra 1 je....duit aku makin tipis..tapi takpe la...at the end of the day..lepaking with friend and just chilling out is what I wan't.....okay..so aku malas nak elaborate pasal gambo sebab aku da upload kat FB...leh klik kat sini ...ok yang aku nak ber kongsi adalah ape aku beli..kalo kat you tube tu org kate haul...tapi memandangkan bukan banyak sgt aku beli pun so aku kongsi kat sini je...tempat yang aku melawat yang aku rase ok n murah tu....ok so ini la pecahan2 nyer yerk.....

Sephora Spree
Sebenarnyer kalau kite dpt nengok rege kat US n then cari tempat yang leh jual..agakmurah la..tapi disebabkan kalo da tak sanggup nak tunggu lame2 kan..beli je kat Sephora mesia ok..so aku beli 3 item..sebenarnyer sephora ngah ader Chrismas item..yang aku ingat n aku berminat la..nak beli tapi dok pikir2 je...Tokidoki roll on perfume (RM 59.90), Katy Perry Miau Perfume (50 ml RM 225), Coach Poppy perfume  RM 225 for 50 ml......set on the go Too Face kecik je RM 79.00...alahai manyak laa..so yang aku da pegi ni aku beli......Tokidoki Palete rege RM 35...memang saje je aku nak try..tak pernah pakai g...aku letak gambo kat sini...berbaloi la beli..sebab pigment gile..ko celek sikit je eye shadow tu.....kaler tahan sampai ...ape g.....beli je la..g pun murah..aku de survey Sephora US..harga die tak silap aku USD 7 ke USD 10....so dari beli n kene bayo macam2 baik laaaa beli kat mesia je...then aku beli Sephora Khol Eyeliner RM 29 takat ni memang aku puas hati pakai..sekali pagi je pakai sampai petang kaler die still gelap je..eyeliner ni penting gak dalam idop aku...sebab aku selalu pakai kat waterline tu...so penting arr beb......then last but not least aku beli Body butter...itu biase le..gambo kat bawah ni yer...sebenarnyer ader g nak beli tapi sebab aku nak pegi kl g..ujung bulan ni..so tunggu ujung bulan lak laaaaa....

Khiels
At last akhirnya..tercapai jugak hajat aku beli satu produk dari Khiels...aku dah lama da dengar macam2 good review...tapi belom mampu g...so diam aje la...so this time pegi...memang aku da aim da..kalo tak dpt beli 1 set...beli la satu je..so aku beli la pencuci muka dulu....SA sane suggest Khiels pore cleanser..agaknyer pore aku besar kot..hahaha takpe la....dahtu die bagi 2 sample...aku tak pakai g sample ..sayangnye la..kalo ikotkan harga die RM90 tapi boleh tahan lame kot sebab die 150 ml..haha yang penting dpt da beli..mengidam sungguh...nanti slow2 beli la yang lain pulak...mane leh sekali beli nak semua bende kan...hahaha ....die ok la....sebab die untuk kontrol minyak...korang tau tak walau pun aku just pakai pencuci muke je n then continue with travel size toner and moisturiser Body Shop still takde minyak pun bile bangun pagi..hahaha


Mark and Spencer
Aku pegi sini nak carik baju..tapi nengok2 je la..rege die mak hai mahal gile...so aku pun x beli la...cume aku beli pewangi bilik ape name die tu...fragrance oil and room spray hahaha..wangie...tiap2 malam pakai ney....sebab asik bau apam je yang menerewang dalam umah aku ni..hahaha..... aku tak upload gambo la ek......

Mirrorcle....Farenheit shopping centre
2 hari kat kl aku macam2 tempat pusing..of coz kene melepak pavilion la..then pegi Farenheit..kak d suke pegi sini nengok baju..aku ingatkan mahal..upernyer murah je...last2 aku lak yang sambar sampai 3 helai baju...die baju org kecik besar ader..tapi kite kene sendiri nengok la...sesuai ke tak...takat ni 3 baju ni ok je aku pakai..so itu je la kot..

okey da habis..aku tamo cakap panjang2...sejak balik kl ni rase penat r beb..kaki saket pun tak ilang..pegi keje jatuh tersungkur la...sibuk ngan nak urus mhi lagi..nak urus badminton g....jadi sedikit sewel gak aku skang ni ..haahah so nanti lain2 kali aku update g...sebab nangti nak pegi mhi lagi kan..gitu arr beb..hahaha ..jems nyer laaaaaa

You Might Also Like

0 comments: