Saket n Perasaan Nak Mara

Wednesday, November 02, 2011 Baby Bee 0 Comments

post signatureAku jarang2 mara...sebab malas la..nak bunyik lebey2...kang takde hasil pun...tapi semalam dengan keadaan lemah en hubby kate jom arr pegi mydin....duk sini of coz la mydin n giant yang jadi tumpuan sepanjang mase..so aku pun pegi la..alang2 duit di tangan masih berkepul..ape salahnyer kan....hahaha...ok la..masuk mydin...sebenarnyer aku takde ape2 nak beli sangat..tapi last2 terlebey lak beli..so berbalik kepada cerite aku ni...aku lalu kat kaunter beauty jual macam2 la alat mekap..walaupun just mydin...tapi mydin tganu ni hypermarket..so die jual macam2 n low price..aku ingat nak beli la..Garnier BB Eye Roll Ball....aku pun cakap kat promoter

Promoter : kak roll on tu
Promoter pun hamek la...teruja nyer aku nak pakai..aku dengar macam2 review daripada Youtube guru's n since eye cream aku yang dulu ni tak jadi ape2 pun....so aku rase bek beli lain la...g pun die sebenarnyer cam foundation die berkaler2 nude beb..so buleh la kurangkan sikit gelap mate tu...alih2 bile promoter tu bagi...ader lak promoter cam bapak die punyer kedai duduk dari jauh terpekik
Promoter 2 : Die tau ke gune bende tu? die tau ke?
Ya allah mase tu rase cam nak makan je promoter tu....kalau nak tegur ...dtg dekat la..menjerit2 satu tempat dengo ape ke hal......dahtu ingat semua org pegi mydin tu low class ke....takde duit.....sedap je mulut mengomel..dah aku marahkan..boleh pulak die kate org bagitau pun nak mara..masalah bukan nko bagi tau tu aku nak mara..nko jerit2 cam aku ni bodo tu yang aku nak mara...bahasa mane...budi bahasa ilang da.....aku nengok banyak kali da..jual barang tapi kuang hajo....agak2 nyer kene pegi kelas belajo bahasa lebih lembut kot...cakap ikot suke hati nko je......kalo ko datang dekat takde..dari jauh..ingatkan aku ni ape..kutu jalanan ke.....hisy2...ya allah sabar bee...lately mmg aku cepat sgt melenting..munkin sebab kerje makin bertambah agaknyer..munkin jugak disebabkan belom ader cuti yang lame..aritu balik umah mama pun cuti kejap je..terkejar2..balik tganu terus start keje sampai ke tengah laut..mabuk laut..bos cuti..hai macam2 la....kalo minggu depan kene buat mhi...kene gender debate...memang la..aku jem..g nak cara kan diari g..hahaha...tapi takpe la...macam biase sabo la bee...mengharapkan ujung bulan depan aku leh arr pegi kl...satu da lame..n bosan da dok nengok laut je..mendung laut mendung laut..hahaha.......aku post review jap lagi la memandangkan baru setel satu keje..n nak beralih keje seterusnye...huhuu....mara aku da died down..thankfully...but stilll aku alih2 demam..munkin sebab tu kot...penat semacam......

You Might Also Like

0 comments: