KL Here I Kam

Wednesday, November 16, 2011 Baby Bee 0 Comments

Warghhhhh...banzai semoa....Sebenarnyer agak sibuk memplan kan program MHI nanti tapi buat2 muke sardin la...malas pulak aku da petang2 ni nak buat ape2...besok sambung lepas aku balik dari bank buat standing instruction untuk pemotongan ptptn...den da tak rela da nak menunggu lame lagi...da bape lame aku tak boleh masuk singapore...hahaha....orang sini kate jem kreng...so pegi kl ni macam2 nak beli jugak sebenarnyer.....kalau duit tu cukup...rasenyer nak beli Khiels punyer barang...ramai org dok cakap je..itu ini...tapi takat ni belom mampu lagi aku nak beli....nak beli perfume gak...takde da perfume..lame da habis..aku buat derk je.......hahah macam2 la..ok la tak boleh nak pikir....sebenarnyer aku da lame tak pegi kl...last pegi time tu bulan ogos...mase aku mid year exam...ader la barang aku beli...tapi kalini tujuan die lain la plak...aku nak belajo berenang kat sini..so pegi kl nak cari le baju bermandi...of coz la being plus size makes it more difficult...tapi ader sorang member da bitau da kat jusco ader jual...so bile pegi tu....konfem pegi situ dulu..kalau takde baru arr pegi tempat lain...hahaha.....lepas tu nak pegi candylicious...kak d keje ..so kene la mind my own busineess..tapi takpe la..boleh buat rerun nengok movie...lame da tak nengok...last balik kampung aritu..so balik kang aku upload la gambo...da time nak krismas ni manyak arr sale....tak kisah la..kalo tak beli kali ni 30 kang aku turun kl g..hahahbest nyer weee...oke arr penat nak taip dah ahahaha

You Might Also Like

0 comments: